S2, E14: Rektor Figgins lærer elevene om farene ved alkohol og å drikke når man er mindreårig, og Glee-klubben blir personlig berørt av budskapet. I mellomtiden, har Mr. Schuester og Coach Beiste det litt gøy også. Med musikalske opptredener som "Don’t You Want Me", "Blame It", "One Bourbon, One Scotch, One Beer" og "Tik Tok".