S1, E9: Abigail og Daniel representerer to søstre som nekter å betale foreldrebidrag til sin aldrende mor. For å vinne saken, må de bevise for retten at Trish og Kim har tatt avstand fra moren på grunn av hennes emosjonelle misbruk.