Guilt Blood Ties
S1, E4: Natalie innser at aktor Gwendolyn ikke er helt upartisk. En tidligere synd truer etterforsker Bruno. Med opinionen i sin favør, oppmuntrer Grace sin kjæreste til å fortsette med kunstshowet.