Las Vegas Bold, Beautiful, and Blue
S3, E8: Danny, Monica og FBI-agenten Portis går gjennom sikkerhetstiltakene som er iverksatt for å beskytte Kashmir-safiren, en uvurderlig edelstein som skal stilles ut på Montecito.