Hverdagshelter Bonden, mekanikeren og bussjåføren
S1, E6: Brad Paisley gir rampelyset til tre hverdagshelter. Bonden Daniel Hayden er redd han ikke kan gi mat til USA på grunn av stengte fabrikker og begrenset verneutstyr. Nødkjøretøy-reparatør Francisco Gomez jobber uten stans for å holde brannbiler og sykebiler på veien. Bussjåfør Tiffany Underwood jobber overtid for å frakte arbeidere i frontlinjen på jobb, til tross for at en kollega døde av COVID.