Lost Girl Borte bra, hjemme best
S3, E7: Bo står overfor den skremmende oppgaven med å måtte gå tilbake til starten for alt: Hjemme på gården. Ledsaget av bestevennen Kenzi, må Bo møte sine gamle demoner - og en ny - for å forberede reisen hun snart blir tvunget til å ta.