Gilmore Girls Bridesmaids Revisited
S6, E16: Stolte foreldre, Lorelai og Christopher, kommer til et journalistpanel på Yale, der Rory imponerer forsamlingen. Lorelai tilbyr å hjelpe Christopher med å passe på hans 4-årige datter.