Bring It On
S4, E16: Elenas nye instilling gjør alle bekymret, noe som får Stefan og Damon til å bli enige om at å gå tilbake til high school-rutinen er det beste for henne. Caroline blir gledelig overrasket da Elena bestemmer seg for å bli med i heiagjengen igjen, men gleden endres til sjokk da Elenas oppførsel viser seg å være farlig. Damon og Rebekah (CLAIRE HOLT) gir ikke opp letingen etter kuren, og de jobber ...