Bringing Out the Dead
S3, E13: Sheriff Forbes (MARGUERITE MacINTYRE) har rystende nyheter om et mordvåpen. Stefan ber Bonnie og Abby (PERSIA WHITE) om hjelp til å ta livet av Klaus, mens Damon får hjelp med en forseggjort plan av en gammel bekjent. Men Klaus har egne planer og arrangerer et middagsselskap der han forteller nok en historie fra sin families voldelige fortid – inntil en ubuden gjest setter en stopper for festli...