Rookie Blue Broad daylight
S1, E5: Et innbrudd i et eksklusivt nabolag kaller ut alle rekruttene, men når åstedet er klarert, er det Andy som står igjen alene og konfronteres med en skjult tyv som er bevæpnet og svært ustabil.