Brothers
S1, E15: Den maskerte kvinnens sjokkerende kunngjøring skaper kaos på Mode og sender den dysfunksjonelle Meade-familiens medlemmer i tottene på hverandre. Betty prøver å bevare freden, mens Wilhelmina planlegger sitt neste trekk. Det oppstår enda mer kaos i Bettys kjærlighetsliv når Henry ber henne ut, mens Walter sier at han har en stor overraskelse. Hjemme hos henne blir Hilda sur når Santos involverer seg etter at Justin ble sendt hjem fra skolen for å ha vært i slagsmål.