Bruno
S1, E5: Alice er nå i store problemer. Hun er tatt til fange av tyver som planlegger å bruke henne for å stjele et uvurderlig smykke som skal auksjoneres bort på Villa Costiera. DD og teamet manipulerer Bruno til å finne huset der de holder henne fanget, men når DD skal redde henne, tar saken en uventet vending.