Breaking Amish Bryte alle regler
S1, E3: Ungdommene bryter mange regler angående klær og tatoveringer. Kate og Rebecca vil starte modellkarrierer, mens Abe og Rebeccas familier kommer til NY for å ta dem med hjem.