S1, E2: Guillermo, Pilars sekretær, kan fortelle at hennes beste venn Camino kan ha kompromitterende videoer av henne. Prinsessen nekter å tro det, for hun og Camino har vært bestevenner siden de var små. Så Pilar velger å ignorere sekretærens råd og inviterer venninnen til sin første seremoni som leder av kongehuset. Guillermo har imidlertid et ess i ermet.