This Came Out Of Me Bugs, Breaks And Eyeballs
S1, E3: Dr. Ruby Rose og hennes medisinske team må være forsiktige når de skal fjerne en metallbit fra en øyehule. De fjerner også et insekt som sitter fast i øret til en gutt.