S1, E1: David de Rothschild og et mannskap bestående av eksperter, forskere og kreative mennesker skal seile 12 000 nautiske mil over Stillehavet, fra San Francisco til Sydney i en båt som er laget av plastflasker og resirkulerte avfallsprodukter.