Burn
S10, E2: En rekke bortføringer og drap i Seattle gjør at BAU leter etter en gjerningsperson som ble mishandlet og er ute etter hevn. Garcia drar til Texas for å konfrontere mannen hun skjøt mens hun forsvarte Reid og seg selv, der han venter i en dødscelle.