But Not As Cute As Pushkin
S5, E10: Rory er begeistrer når rektoren, Hanlin Charleston (DAKIN MATTHEWS), fra hennes gamle privatskole ber henne ta seg av den unge eleven, Anna, som vurderer å søke på Yale.