Modern Family Can't Elope
S10, E20: Haley og Dylans plan om å flykte for å gifte seg før babyene blir født går ikke så glatt som de hadde håpet. Samtidig fortsetter Jay å prøve å få den nye forretningen sin i gang ved å fri til en Instagram-kjendis.