Can't Stop This Thing We Started
S4, E4: Peyton introduserer hip-hop-sensasjonen LUPE FIASCO på TRIC, og ryktene går om at Brooke er gravid. Nathan bearbeider bilulykken men kjøper en motorsykkel på tross av Haleys protester.