9-1-1 Careful What Your Wish For
S2, E17: Utrykningsarbeiderne må kjøre ut til en katastrofe på en sjokoladefabrikk og en brevbombe-eksplosjon. Eddie får overraskende nyheter fra Shannon. Maddie funderer over fremtiden sin på operasjonssentralen, og det skjer en tragedie på 118.