When Sharks Attack Sesongavslutning - Carolina Chaos
S3, E3: Langs Carolinas kyst strekker det seg 800 kilometer med sandstrender som er populære turistmål. Men i 2015 ble den attraktive kysten forvandlet til et inferno av haiangrep. Dag etter dag ble voksne og barn angrepet, til sammen 16 ofre ble lemlestet og fikk livet endret for alltid. Vi forsøker å finne ut hvorfor.