S1, E2: Den første rettssaken mot Carolyn Warmus ender med at juryen ikke kommer til enighet. I den nye rettssaken bidrar et kontroversielt bevis til å dømme Carolyn. 27 år senere får Carolyn tillatelse til å gjennomføre nye DNA-tester.