S2, E9: Frank forteller Denise at han kommer hjem på permisjon fra Irak. Denise er nervøs for Franks hjemkomst og revurderer forholdet til Getti. Roxy fullførte aldri skolen og er usikker da hun melder seg på Rolands fag for å få vitnemål. Pamela blir venn med en journalist, Brenda, som intervjuer henne for lokalavisen.