S1, E2: Cat Noir bestemmer seg for å be Ladybug på kino. Men hvis han vil at superheltinnen skal bli med ham, må han fange billettene først, da de nettopp glapp ut av hånden hans og nå flyr av gårde på Paris’ himmel .