S1, E6: Vil én kvinne velge å forlate Twin Love for godt? Og ødelegge søsteras forhold på veien ut? Med så mye oppstyr og knuste hjerter i begge hus, må de gjenværende tvillingene plukke opp bitene. Finn ut hva som skjer når Brie og Nikki skaper litt røre ved å slippe nye tvillinger inn i begge hus, som setter ett par, og tvillingene deres, i fare.