Cello, Goodbye
S1, E3: Carrie har fått ny jobb i et fancy advokatkontor på Manhattan. Hun må jobbe sent, og blir kjørt hjem av sin kjekke sjef i hans stilige sportsbil, noe som gjør Doug bekymret.