How I Met Your Mother Sesongavslutning - Challenge Accepted
S6, E24: Robin og Barney knytter bånd da de griper inn i Teds forhold (helt til de møter på Nora), og Marshall og Lily ser på en tikkende klokke da han frykter at han snart får matforgiftning. Ted er forlover i et veldig viktig bryllup.