S1, E4: Kenny prøver å vekke til liv en gammel flamme på et grillparty hjemme hos April og Cutler, mens Stevie lager en “greatest hits”-DVD for favorittspilleren sin i håp om å gi Kenny en sjanse til å prøvespille for MLB.