Anger Management Charlie's Patient Gets Out of Jail
S1, E7: Charlie and his ex, Jennifer, are having an issue with how Charlie still tries to manage her life when Cleo - one of Charlie’s patients from his prison anger therapy group – shows up on his doorstep, fresh out on parole.