S1, E18: Maw Maw blir slått i bakken av en mann hun møter i barnehagen til Dead Tooth. I mellomtiden tar Jimmy med Sabrina på besøk til college-kjæresten hennes, Wyatt, som hun mistenker er utro mot henne. Ting går helt galt når Wyatt, desperat etter å vinne tilbake Sabrinas kjærlighet, tar Sabrina og Jimmy på en veldig skummel tur.