Chief
S2, E10: Mens søket etter sannheten om Amys hackede kontoer er i gang, krangler hun og Sonya mens de behandler en hjemløs pasient. Jake og TJ hjelper en fortvilet mor med å finne ut hvorfor datteren hennes er i koma.