Children Will Listen
S1, E18: Susans mor, Sophie (spilt av Lesley Ann Warren), kommer på et uanmeldt besøk til Wisteria Lane etter at hun og kjæresten (spilt av Bob Newhart) har gjort det slutt. Gabrielle må takle Carlos' sinne etter at han finner ut om ordningen. Lynette og Bree får en nedtur i vennskapet etter at Bree passer Lynettes barn og våger å disiplinere Porter.