S8, E13: Når Brad endelig får sin første bil, tilbringer han nesten all sin tid med den helt til den blir stjålet og strippet for deler. Tim blir besatt av å bevise hvem som stjal den, så han og Al går undercover på et bilopphuggeri for å finne tyvene.