S15, E5: Taylor Swift går med på å gå på dansen til Chris med ham, etter han ber henne med på en online video. Når hun faller for ham, blir musikken hennes imidlertid skadelidende. Peter bestemmer seg for å prøve et nytt yrke, og opplever hvordan det er å være Uber-sjåfør.