S1, E1: DNS, ledet av kommandant Barrientos, er i fare. Herskeren av Mexico by, Corona del Rosal, vil kvitte seg med en av hovedmotstanderne i kampen om presidentembetet: Innenriksminister Echeverría. For å overleve og ta hevn, bestemmer Barrientos seg for å redde DNS og ta parti med Echeverría.