S2, E4: Tony drar til Italia med Paulie og Christopher for å få en pangstart på en bilimportforretning han har arvet fra Junior. Mens Paulie og Christopher prøver noen av gamlelandets finere produkter, pruter Tony med overhodet til en mektig familie fra Napoli.