S1, E4: Man kommer ingen vei uten et sterkt støtteapparat, og for Aleksander Aamodt Kilde har familien vært ekstremt viktig. Helt fra barndommen i Lommedalen til jubelen i Kitzbühel; familien følger og støtter hele veien.