S3, E12: Gruppen må jobbe som kjendis-imitatorer på en bar mitzvah for å betale Abeds (Danny Pudi) gjeld til en eier av et talentbyrå (gjesterolle French Stewart). Troy (Donald Glover) strever med å forholde seg til sin venns noe svake grep om virkeligheten. Og Jeff (Joel McHale) må kjempe med sitt voksende ego da han får resept på medisiner mot angst.