Control
S3, E5: Emily klarer kanskje ikke å holde fast ved planen, eller ved brudgommen sin, når Daniel under lanseringsfesten for Voulez-magasinet sier noe overraskende som etterlater henne sårbar og desperat. Jack må ta et vanskelig valg til fordel for familien når han ser at han har en ny fiende.