Could I Leave You?
S2, E17: Susan inviterer dr. Ron for å treffe Karl etter han finner ut om ekteskapsarrangementet. Gabrielle og Carlos prøver å finne en vakker baby å adoptere. For å bekjempe Andrews utpressing blir Bree motvillig med i anonyme alkoholikere.