Grey's Anatomy Crash Into Me Part 1
S4, E9: En ambulanse krasjer, og setter ambulansepersonellets liv i fare, og Meredith og sjefen jobber på stedet for å redde dem; Bailey behandler en pasient som ikke ønsker hennes hjelp; Ava kommer tilbake for å hente Alex og treffer da hans andre kjæreste.