Crash
S1, E5: Alicia og Will har bare 72 timer for å bevise at et godstogskrasj var forårsaket av togselskapet og ikke ingeniørene i et forsøk på å skaffe enkene ektemennenes pensjoner. I mellomtiden er Alicia og Jackie uenige om de skal ta med barna for å besøke faren i fengsel.