S2, E11: Pierce får hjelp av en hallusinasjon fra æreskabinettet, Mordecai "Three Finger" Brown, mens han kjemper for en autistisk tenåring som sitter i avhør for mord. Samtidig benytter Dean Haley all sin sjarm for å overtale et nevrovitenskapelig geni til å gå på CLMU.