S1, E3: Etter at den nye singelen "Rumors" blir sluppet, overrasker Lizzo gruppen under danseøvingen med Chawnta'Van, en av de opprinnelige BIG GRRRLS. I et forsøk på å få danserne til å omfavne kurvene sine med selvtillit, arrangerer hun en sensuell time med bevegelsesekspert Rashida Khanbey. Lizzo kunngjør at jentene skal lage og ha hovedrollen i sine egne musikkvideoer til Missy Elliots "We Run This".