The Vampire Diaries Daddy Issues
S2, E13: Jonathan Gilbert (DAVID ANDERS) sin hjemkomst kommer som en uheldig overraskelse for Elena, Jenna og Damon. Caroline forteller Stefan om samtalen med Tyler, og Stefan forsøker å trøste en forvirret Tyler. Jeremy trøster Bonnie etter den bekymringsfulle samtalen med Jonas (RANDY GOODWIN – Girlfriends). Jules (MICHAELA McMANUS) tar et gissel og det hele ender med et voldelig sammenstøt.