S1, E3: Leah, Rachel og Nora svømmer ut til flyvraket og kommer tilbake med en viktig fangst. Texanerne Dot og Shelby leter etter en hule som kan gi dem bedre ly, men forholdet deres gjør det vanskelig. Tilbakeblikk avslører hjerteskjærende hemmeligheter om Dots liv hjemme.