S3, E4: Hannah prøver å bearbeide et ubeleilig dødsfall, men virker mer bekymret over innvirkningen det har på e-boken hennes. Jessa sporer opp en gammel venn hun trodde var død. Marnie får sjokk når hun oppdager en video Charlie har lagt ut på internett.