S5, E8: Sidney Freedman besøker 4077 for å lindre depresjonen sin. Han ser hvordan menn og kvinner i 4077-enheten takler presset i jobben. For å samle sine tanker og lette på presset, skriver han et brev til psykiater Sigmund Freud, og hjelper B.J. med å gjøre et pek mot Frank.