Justified Debts and Accounts
S2, E10: Raylan (Timothy Olyphant) forsøker å hjelpe Winona (Natalie Zea) gjennom skilsmissen. Mags Bennett (Margo Martindale) kutter alle bånd til sønnen Dickie og tvinger ham til å rekruttere Boyd Crowder (Walton Goggins) for å ta kontroll over kriminaliteten i Harlan. I mellomtiden forsøker Raylan å hjelpe Loretta McCready (Kaitlyn Dever) med å komme seg videre etter det grusomme mordet på faren.